2011. november 26., szombat

Velencénk..

anno 2009





        











Drágáim;

engem a napokban nagyon elkapott az emlékezés héve..
megtenném újra, és újra, bármilyen fárasztó volt is! és szeintem Ti is..^^

8kor indultunk Dabasról, én foglaltam hátul a helyeket.. sötét, hűvös őszi este volt, a tájból semmit sem láttunk utazás közben, csak az autók elsuhanó piros-sárga lámpáit, és néhol messze egy-egy falu, város halvány fényeit.. na meg a kivilágított viaduktot a Balatonnál.
egész úton odafelé hangooskodtunk, egyszer hideg volt a buszon, egyszer meleg, aludni nem lehetett. talán, ha 10 percet aludtam odafelé elvétve..
már hajnalodott, mikor Olaszországba értünk; sosem felejtem el azokat a kis kőházakat a puszán, mint a tanyák itthon, csak persze olyan olaszosan..

aztán áthajóztunk Velencébe. nos, szép, és hangulatos város természetesen, de én már eslő ránézésre eldöntöttem, hogy egy napot nem bírnék ott lakni.. se fák, se utak, csak egy óriási labirintus! és kosz..
mindemellett persze érdekes hangulata van. emlékszem, igyekeztünk a nagyrészét bejárni, eléggé kiismertem az egyes részeket, mintha már többéves tapasztalatom lenne. egyszer el is hagytam a többieket, és csak siettem telefonnal a kezemben a parton, körülöttem mindenki olaszul beszélt, és tűzött a nap. úgy mentem, mintha 1000 éve rendszeresen oda járnék, még emlészem is az útvonalra.. aztán persze megtaláltam a többieket. vagy nem is voltam akkor egyedül? nem tudom.. minden estre tudom ,hogy ezek a gondolatok futkároztak a fejemben.

és arra emlékztek, hogy a wc sem volt ingyen és váltanunk kellett?
és azok a cipők! mikor kapok én itthon olyan szép cipőket?! soha, valószínűleg...
és a csipkés napernyőm? ugye szzép darab.. *-*
vagy az a gyönyörűséges zöld sütemény, amit vettél Melinda?! : D
..és a Te  "o" büfögésed?
"..Pápa, cápa,.."

emlékszem még a Szt. Márk térre, meg a sok galambra természetesen mindenhol, és a templom padlójának egyenletlenségére, és a lépcsőre, hogy ott ültünk már naplemente  után, és néztük a téren mászkáló embereket, és hallgattuk az egyik helyről kiszűrődő zenét.

és akkor már nagyon fáradt voltam, tudom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése