2011. november 27., vasárnap

csak

         Tumblr_lrfl2gi6i41qzx3yso1_500_large

most ismét csak úgy elkapott az írhatnék..
sok teendőm van/lesz a közeljövőben és attól függetlenül, hogy elrendeztem a vizsgáimat időbeosztás szempontjából, mégsem látom át jobban a dolgaimat.. kezd kialakulni, és úrrálenni rajtam a káosz!
zuhanyzás közben is annyi mindenen gondolkoztam, csak néztem magam a tükörben. aztán egy kis testápoló, és máris minden puhább! na persze...
most meg beugrott az is, hogy találkozhatnék, és új ismeretségeket köthetnék. nem is hülyeség. sőt!
de mikor?
szóval visszatérve az eredetihez, ma egész nap csak gondolkoztam, és most úgy érzem, úgy fogok lefeküdni, hogy tisza és friss vagyok, vagy inkább megtisztult?..
össze-vissza cikáznak a fejemben a behatárolhatatlan gondolatok, a fogaim simák, a szám friss..
olvasnom is kéne, nem is keveset! a tanulásról meg ne is beszéljünk..
a hülyeség pedig nem lankad, rohan a világ, de hová? nem tudom, tudok-e jó döntést hozni.. vagyis inkább azt nem tudom létezik-e jó döntés?
mondjuk ilyenkor mindig azzal nyugtatom magam, hogy fölöslegesen is aggódnék ezen, mert úgysem fogom megtuni a választ, soha.

jaaaaj.. ez most egy nagyon szétszórt, - vagy inkább összetett? - bejegyzés lett.
i'm sorry..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése