2011. december 17., szombat

pillanatok

2008 volt.
emlékszem, ahogy sétáltunk a Honvédúton, a Hangyáék előtt járhattunk, és rendkívül hevesen újságoltam neked, hogy a SZIN-en lesz Within Temptation koncert, és hogy oda mindenképpen el kell mennünk, mert csak 4000 ft (ha jól emlékszem) a belépő..
- És az hol is van?
- Szegeden. - Feleltem kicsit kételkedve. (..igen azóta meglepő, mekkorát fordult velem a világ, már szinte második otthonommá vált a város, de ez most mindegy is..)
szóval be voltam zsongva, mint az állat, hogy áhh.. elképzelni sem tudom; a legkedvencebb bandám, és fesztivál, és koncert, és hogy.. akkor még elkéééépzelni sem tudtam, hogy milyen, és hogy mekkora élmény is lehet az pontosan, de mindenképpen menni akartam!
aztán mikor már biztossá vált, hogy útrakelünk, szerkesztgettük a gépen a térképet, hogy a Mars-térről hogyan találjunk el a Tiszához (igen.. ez marha nagy kihívás volt... xD), aztán telefonra raktuk, és 2008 augusztus 29-én, azon a pénteki reggelen buszra szálltunk.
emlékszem, emeletes busz volt, buborákfújással, meg volt ott egy vöröshajú, fehértrikós srác szandálban (talán Lajosmizsén szállt föl?), meg hátul borozgató fiatalok, és egy néni a pincsijével, aminek a farka (mikor a néni leszállt,) az arcomat csapkodta.. : D
aztán leszálltunk, ösztönszerűen a jó irányba indultunk, megláttuk a Tiszát, átkeltünk a hídon, és bevetettük magunkat a fesztiválozók tömegébe.. ^^
este pedig Sharon den Adelék szórakoztattak minket másfél órán át.. életem addigi legszebb másfél órája volt!








aztán beindult a fesztivál-szezon nálam is!.. ^^
2009-ben iskerült visszalátogatnunk a SZIN-re, de előtte júliusban megjártuk, - az életünktet többször kockára téve! - a VOLT fesztivált. hűűű.. rengeteg kedvesebbnél kedvesebb élmény..
emlékszem Vivivel beszélgettem egik reggel az állomáson, suliba menet, hogy lesz Marilyn Manson koncert a VOLT-on, és hogy anyujával tuti elmennek.. mondom, ezt én sem hagyom ki! aztán tudom, szóltam neked is, hogy érdekel-e, mert lenne még egy hely a kocsiban.. vagy valami ilyesmi.. ^^ (:
és útrakeltünk.. igazából többnapos "turné" volt ez akkor részünkről, mert nem csak a fesztiválra mentünk, hanem szétnéztünk Soipronban és környékén. (:
emlékszem, milyen meleg nyári idő volt, mikor este elmentünk sétálni, és fotózkodtunk a VOLTos táblánál, meg amikor feküdtünk, és baromkodtnk a szobában.. jjjajjj.. te meg csak fényképeztél! : D ^^
tudom, volt még félálomban-hadoválás Virginiáról meg Vitáról, meg az ujjpercnyi vajról - és arra emlékszel, hogy utána is kipróbáltuk, mikor nálatok voltam, és... ajjj Iiiisteneeeemm.. milyen sok hülyeséget összehordtunk akkor is.. valami kínai császár ruhája, meg.. malacpersely?! xD nem jut eszembe több.. neked igen? - aztán volt még Fertő-tó, meg hát terrmészetesen fesztivááál! ^^
koncerten ilyen életveszélybe még sosem kerültem! : D




utána pedig auguszusban ismééét SZIN.
Guano Apes koncert.. akkoriban azt írtam róla valahová emlékszem, hogy "a legbarátságosabb koncertem."
nos igen, akkor valószínűleg ez így is volt! ^^ leszámítva a fejemre boruló sörmennyiséget, meg azt, hogy a Vivi lábát vésesre taposták.. dehát, ilyen ez a popszakma!.. : D
big in japan


no speech



open your eyes


& persze ott voltaz a kib*szott tömegbeugráááás! ^^


1 év, három koncert.. de még milyen koncertek?! ..indításnak nem is rossz! ^^

aztán jött 2010.
Hegyalja.
hűűű.. rendkívüli móka, és kacagás volt az is. imádtam! ^^
a zongoraművész barátunkat, meg a 3 alkeszt, akikkkel a gimnázium lépcsőjén spanoltunk le, meg Atillát, akire úgy köszöntél rá, hogy "Szevasz testvééééér!!!" xD
és a folyton "hát ezz zseniááááliiiissss..."-ozós csávesz koncert előtt. : D
és még autogramot is szereztél nekünk az Epica gitárosától! ^^ ezer hála érte!
na igen, negatívumok persze mindenhol vannak, például az a röpke - ha jól emlékszem - egy órás késés az Epicától.. de utána a Dalriada is óriási zúzás volt! ^^

EPICA



Dalriada



és végül a becses év, amit most is írunk, 2011.
gólyatábor után közvetlen, szinte kialvatlanul korán reggel indultunk augusztus 10-én Budapestre, mert hát megindult a SZIGET fesztivál, és ismét Within Temptation koncert volt kilátásban! ^^
annyira szerettem volna mégegyet, és íme, meg is kaptam!
féltem, hogy a 2008-as SZIN-es élményt nem múlhatja felül, de félelmeim hamar elillantak, amikor Sharon énekelni kezdett.. aztán persze az Ice Queen (utolsó szám) utáni sírást követően erőtvettem magamon, és esze-veszettül rohantam a back-stage-hez, reménykedni..
és mindenki kegyes volt hozzánk, mert másfél órás szakadatan várakozás után megjött Ő, Sharon, és lett aztán közös fotó, autogram, meg miegymás.. ^^










& végül, minden zárásaként az örökös utolsó koncertdal,
az Ice Queen..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése