2011. december 5., hétfő

foszlányok

mit kapni manapság 30 frintért, ami értelmes is?
EZT!...
 
egy kis szobadekorr.. ^^ őrzővédő Jávor Pál.. : D

hjajj... fáj a lábam, plusz ma elég futkorászós napom volt, beleértve a reggeli utazást, meg a  cihelődést a bőrönddel.. talán ez az egy negatívuma lesz a csütörtöknek.. a gurulósbőrönd..
nem, nem is. rosszul fejeztem ki magam; CSAK ez az egy negatívuma lesz! ..mert nem lesz több, ugyebár.. ^^
csomó gondolat van a fejemben amit jó lenne leírni.. jjaaajj.. el is felejtettem, eszembe jutott egy írnivaló-ötlet is! igazából, nem egyetlen konkrét, bő történet, hanem több kicsi, amit egy dolog kötne össze.. egy hely, amit januártól már tényleg csak kívülről bámulhatunk, és nosztalgiázhatunk, hogy "milyen jó is volt, amikor..." igen hihetetlen, hogy valamit így le lehet építeni.. : /
/ezt még neked sem mondtam, majd elmesélem, mikor látlak.. ^^/
a másik dolog meg, amit félve írok ide, mert rémisztő. a halál.
annyira, de annyira sok volt erre az egy hónapra, hogy.. érdekes dolog ez. és az még érdekesebb lenne, ha azt mondanám, hogy egészen jól fogadom? mintha tudnám, hogy Ők, Ott, már biztonságban vannak, nem háborgatja őket senki.. talán ez az, ami megnyugtat..

mindig, minden egyes alkalommal rájövök, hogy nem vagyok tisztességes blogger.. egyszerűen ez nekem nem megy..

2 megjegyzés:

  1. jajj az a fránya bőrönd... :) de mi az a 30ft? :O :D dehogynem tisztességes bloggerina vagy :) imádom a képeid :) / halál? :O

    VálaszTörlés
  2. hát a kép volt 30 ft! : D
    köszönöm! (: de rájöttem már, hogy ez nekem sosem megy úgy, ahogy szeretném.. : D
    a többit majd.. (:

    VálaszTörlés