2011. december 14., szerda

hull, ível

megírta, mehetek szóbelizni.. : / hogy mihamarabb túltegyem magam rajta, telefonálgattam, zenét hallgattam, ajándékszivecskét csomagoltam, illatosítottam, és el is röpült a délután..
..hirtelen "Uram Atyám, mér fél 7?! Indulnom kell!" & rohantam is a 8-ashoz, be a Dugonics-térre. aztán Anettal találkozutnk, ettünk,- mert roppant éhes voltam,- majd irány a Bajor.
Szeged.. jajjj.. nem tetszel annyira a karácsonyi díszeidben, mint azt vártam.. önmagadban gyönyörű vagy, mondanom sem kell, de.. ezek a fééények... kiábrándító..
jaj, szóval Bajor!..
lementem, a többiek már 7-től ott voltak, beszélgettünk minimálisat, később jött Nelli is, átbeszéltük többek közt a hajaink becses történetét.. (:
és eljöttünk, hogy majd beugorjunk a Dugonicson a kis Tesco-ba, sikertelenül.. ölelés, elválás, 8-as troli, hirtelen ki-be csapódó ajtó, séta a kőrengetegben, lépcsőzés azt 5-re, és most itt vagyok, meghitt karácsonyfaégök fényében, Django Reinhardt-ot hallgatva, azon filózva, hogy a többi ember hogy lehet ilyen mázlista, vagy hogy lehetnek ilyen füllentősek?.. : D
jó, nem mintha az én jegyem az övékén múlt volna!.. de akkor is..

383778_303203279692170_175315005814332_1278785_1811658398_n_large

2 megjegyzés:

  1. de kár h nem mentem el :( na majd jövő héten :) amúgy tényleg kicsit kiábrándító a kivilágítás... :(

    VálaszTörlés
  2. áá nem gáz, igazából semmit sem hagytál ki.. : D

    VálaszTörlés