2011. december 7., szerda

ma

most:
Hatalom hálójábant néztem, aztán nem sokára fiziogómiaaa.. jaj Istenem, hogy nincs nekem kedvem arra bemenni.. : /
akkor:
reggel, zh előtt közvetlen odaadtuk Pertával Dóri ajándékát, egy szépséges Eiffel-tornyos nyakláncot.. ^^ és örülök, hogy tetszett! mégegyszer boldog születés napot! (: jaa igen, és jó utat! ^^
aztán zh.. végülis nem lett rossz, nagyon bízom a 4esben! ..még csodálkoztam is rajta, hogy milyen gyorsan megoldottam a feladatokat.. jaaajj.. bár lezárna 4esre, és már "lenne" 5 kreditem! : D igen.. "már csak 175 kell.." ahogy Eszti mondaná.. : D
hosszú még az út..
aztán voltunk Árkádban is, vettem egy szép gyűrűt. rózsás. ^^
webszerkesztésen meg teljesen elvesztettem a fonalat, mert múthéten nem voltam bent.. áá.. mindegy.. ezen már nem idegesítem magam!..

majd:
este pedig elmegyünk Esztivel a karácsonyi vásárra a Széchenyi-, meg a Dóm-térre! és fényképezheteek.. (:
(és akkor már csak 2 beadandóval leszek adós..  : D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése