2011. december 1., csütörtök

Báthory

délután rámjött az alkothatnék, így csináltam egy pár szépséget! ^^
film: Báthory
valami megmagyarázhatatlan számomra ezzel a filmmel kapcsolatban.. annyira, de annyira vártam, mikor tudtam, hogy készül.. majd viszontagságok árán végül megérkezett hazánkba, és annak ellenére, hogy már vagy 100szor láttam, mégis elmentem a moziba, és végignéztem ismét..
valami, valami.. szeretem, mert korhű, olyan igazán magyaros! annak ellenére, hogy nem magyar film, hanem szlovák; vagy talán pont ezért?! (:
igen, talán pont ezért tudták hűen megcsinálni.. hiába a franciák is próbálkoztak pár éve, na de kéremszépen, beteszem a filmet, és olyan érzésem van, mintha valami francia történelemmel kapcsolatos produkciót néznék? ugyanmár..
de nem, ennek a filmnek a nézése közben semmi kétségem a felől, hogy magyarországon járok a 16.-17. században! és ez gyönyörű, és ezért imádom! a tájak, a kosztümök, a nevek.. minden! ^^
a sztori? természetesen az is rokonszenves, mivel Erzsébetet nem a legenda felől közelíti, hanem valamivel valósághűbben!
hogy miért csak valósághűbben? mert itt is sok a csavar, az ámítás, a lehetetlen tény.. dehát persze, valamivel csak el kell adni a dolgot! (:
ez megbocsátható..
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése