2012. február 1., szerda

utolsó

már csak egy, holnap.. a hétfő után mondjuk annyira túllendültem a vizsgaidőszak-hangulaton, hogy mintha már vége is lenne.. szinte elfelejtettem. semmi hangulatom tanulni.. valahogy csak átvészelem pozitívan, aztán végeee.. ^^


Lacuna Coilt hallgatok. az új album elég jó!
nekem olyan energikus. lehet, mert arra van szükségem.. : D de tényleg.. kellemes, kellemes.. még régen, 3-4 éve hallgattam őket, akkor azt mondva, hogy " háát van egy-két számuk, ami jó.." mondjuk, most sem mondok többet, mert nem lettem nagy fan a Dark Adrenaline-tól, de kifejezetten jó.

da1

a követekező hónap naaagy reménysége pedig az új Epica album(m)!! ^^
hűűű.. és hogy még koncert is lesz kis hazánkban.. mondjuk, az Epica az elmúlt 3 évben szinte évente többször tiszteletét tette nálunk és ebből egyre nekem is sikerült elmennem! ^^ lényeg a lényeg, hogy az új album biztosan óriásit fog szólni, és naggyon jó bulit kívánok azoknak, akik ott lesznek!! ^^















egyszóval..
ROCK!!!



2 megjegyzés:

  1. hajráá holnap!! :) engem az sem izgat ha nem sikerül :D :D csak legyen vége így vagy úgy... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. VÉGGEEEE VAAANNN!!! ^^
      Dórii.. mostmár el kéne mennünk nekünk is fotózkodni így, hogy ilyen sok, szééép hó van Szegeden!!.. ^^

      Törlés