2012. február 12., vasárnap

happy dream

először is, mert Glenn nyerte az Oscart! ..de pörgessük csak vissza az elejére! ^^

Tumblr_lydrg7azbi1ro4wtuo1_500_large

táborfalva, tiszti klub. álmomban itt rendezték a 2012-es oscar gálát. természetesen mi is ott voltunk a családdal és pár baráttal.
bemegyek az épületbe, át a nagytermen a büfé felé, amikor megpillantom az ajtón belépve Anyát és Meryl-t, ahogy éppen felém tartanak és mosolyogva beszélgetnek.. : D emlékszem, Merylen szürkés ruha volt, a haja leengedve.. beszélgettem én is velük egy picit, egyáltalán nem voltam meglepett, innkább, mintha egy régi jó ismerőssel futottam volna össze.
ekkor már mindenki tudta a végeredményt: "aaand... the winner iiiis.... Glenn Close!"
szóval nem mertem nagyon örömködi, éppen Meryl miatt, csak diszkréten megkérdeztem, merre lehet Glenn..  mire anyáék, hogy:
- beb*szott mint atom, és most valami sátorban fetreng..
na, valahogy itt vált gyanússá, hogy álmodom.. : D
ekkor jöttél Te a képbe, meg még egy páran, mikor nekiindultunk Glenn-t előkeríteni..
anyáék még annyi instrukciót adtak a füstös büfében állva, hogy:
- annyit mondott csak, mikor elment mellettünk, hogy "ááhh.. meegyekk márr.. késő van, elffáradtammm.. sjfdosngfo...."

mi pedig, még most is keressük, ha a nyomára nem leltünk. ja, és
hajrá Glenn! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése