2012. február 28., kedd

pillanataink /első


csajoook.. rég nevettem már ilyen jót!.. : D

oscar éjszaka, vasárnap. már jóval a bevonulás megnézése után készült ez a kis videófelvétel, teljesen véletlenül.
hihetetlen képeket készítettünk, már majdnem sírva.. : D
nagyon lehangolt, hogy azt hittem, nem láthatom a díjátadást, HBO-híjján.. de végül 03:10 perckor megleltem a pro7 oldalát, és éppen akkor kapcsolódtam be az eseményekbe, amikor Janet McTeerért izgulhattam! szóval pont a legjobb női mellékszereplő díjának átadásakor, az "and, the oscar goes to..." mondatnál!!!
véletlen? ááááá....
de Janet nem nyert. sőt, Glenn sem.. mondjuk igen.. papírforma..
legjobb női mellékszereplő egy néger hölgy, női főszereplő pedig Streep.. ki gondolta volna?! : D : /
se pánik! azért jót szórakoztunk! ^^




    Janet McTeer, Gary Oldman & Glenn Close

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése