2012. január 3., kedd

my timeline

hm.. imádok újítani!


tegnap este TVztem és egy nagyon érdekes dokumentum film ment edinborough-ról.. tudtátok, hogy skócia fővárosa alatt egy rohadt nagy & összetett alagútrendszer van?! hűű.. annyira bele tudtam élni magam.. ^^
teljesen visszaröpültem az időbe, koszos 19. századi alvilági fazonok, és whiskey-csempészek közé..
aztán bejöttem a szobába, ültem még itt egy kicsit, és egy csomó fain dologra bukkantam, többek közt 2 imádnivaló zenére!..

érdekes kombináció, mert a zene teljesen a '60-as éveket idézi, azonban nem véletlen The Waves a címe, ugyanis Virginia Woolf regénye ihlette.. az album pedig (ami valójában egy EP) Bloomsbury címet viseli, és 4 becses szám található rajta.. ^^
de Ő a legjobb!



a másik szám pedig már valamivel konkrétabb & elvontabb, ő a Virginia Woolf címet viseli, elég lényegretörően.. : D


az este találtam még többek közt képeket & egy videófelvételt is Leonard Woolfról! : D a kis zsidó...
+ én teljesen abban a hitben voltam, hogy Angelica Garnett (Vanessa Bell lánya) már nem él.. de igen! ^^


Virginia & Angelica


Angelica

hjajj de leülnék vele beszélgetni!..

szóval a tegnap estém olyan "angolos" volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése