2012. január 4., szerda

az agyam teljesen lefáradt ettől a sok értelmetlen szartól.. mert ezt tényleg az! nem is értem, hogy várhatják el, hogy ezt, mind megtanulja az ember.. ééértelmetleeennn.. és SOK!
ami azért probléma, mert ez akárhogyan is nézzük, halálos kettős abból a szempontból, ha meg kell(ene) tanulni (normálisan)..
nem, nem csupán siránkozásról van itt szó részemről, hanem felismerésről! inkább..
az egész ott kezdődik, hogy mint említettem, az órának már csak a címe is értelmetlen, az anyag pedig egyenesen jegyezhetetlen, és töménytelen mennyiségű.. holnap után pedig vizsga.. nem az itt a probléma, hogy későn álltam neki, hanem az, hogy..
de kéremszépen, hiszen ezt még csak bemagolni sem lehet(ne)!!!
hűű.. na jó, mielőtt elszáll az agyam.. lehiggadok..  és abbahagyom.

van, hogy nyugodtan állok hozzá a dolgokhoz, mert valahogy érzem, hogy bármennyit tanulok is, menni fog.. jó lesz! és ez be is jön..
és van, hogy egy különös, belső, mélyről, sötétről jövő érzés halványan ott lebeg a gondolataimban, és.. talán ezt hívják félelemnek?!.. (ami bizonyára azért van bennem, mert ez az anyag olyan, amilyen.. : /)
jajj, ezt egyszerűbben kifejezni nem tudom..
a lényeg az, hogy bizonytalan vagyok. igen, ez a legmegfelelőbb kifejezés.. de igyekszem higgadtan kezelni a helyzetemet!
lehet, hogy ezt nem lett volna szabad leírnom.. :o

hűű, most hogy végigolvastam, elég vészmadár-feelingű voltam..
: D ezen gyorsan túl kell tennem, és arra koncentrálni, hogy

HULLÁRI-JUHÚÚÚÚÚ!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése