2012. április 12., csütörtök

termés



íme a vadonat új bicikli csengőm! *-* igaz, nem túlságosan megy a bringám sztájljához, de annyira szép, nem hagyhattam a boltban! ^^
aaaztáááán.. anyuval voltunk turiban is, hááát.. annyira gyönyörű felsőt kaptam, hogy az valami hihetelen! *-*
nekem olyan igazi tavaszias, jóidős, szabadban levős, szélfújdogálós, kerti-partyzós felső!.. ^^


végül, de nem utolsó sorban pedig egy kép-összeállítás a bizonyos Lawrence könyvről, a Szerelmes asszonyokról.. amiben jajj de mennyire oda vagyok én Hermione Roddice-ért! ^^

"minden szóért kár, ha Hermione a fejébe vesz valamit."


és ráadásként egy új, már most kedvenc-érzésű film előzetese! (erről beszéltem, tudod.. (: )
valahogy, én is hasonlóan képzelem az idős kort.. ^^
..bááár indiával kapcsolatban még mindig sok kifogásom van.. : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése