2012. március 16., péntek

Kalandok

kitaláltuk, hogy csinálunk Soie-nak egy albumot fészen. sok-sok izgalmas kalandban lesz majd része, azt garantálom nektek! ^^
plusz, megérkeztünk szerencsésen a családdal Szentendréről. nagyon kellemes volt! ^^ hazafelé benéztünk a Kikába is, vettem gyönyörű páva-szín szobaillatosítót.. *-* (tudjátok, ilyen mindenféle száraz növények, gyümölcsök, termések vannak összemixelve, és beszínezve, beillatosítva.. nagyon finom! és mutatós is nem utolsó sorban.. ^^ )
anyáékat odafelé menet majdmen rávettem, hogy menjünk el Budakeszire, megnézni Mezei Mária egykori lakhandiját. hát, mondanom sem kell, nem jártam sikerrel.. : D nem baj, hamarosan azt is látni fogom! ^^

addig is pár kép;
Üdvözlet Szentendréről!









3 megjegyzés:

  1. imádom szentendrét :) nagyon hangulatosak a képeid :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm. általános iskolás alsós koromban jártam már ott, de akkor nem sok minden maradt meg.. de most én is csak ámultam! *-* : D

    VálaszTörlés